Ajankohtaista

Alihankinta 2025: Kokemus, asiakastuntemus ja yhteistyö kantavat yrityksiä eteenpäin

Tampereella järjestetty Alihankinta 2025 -tapahtuma kokosi yhteen yli 1000 näytteilleasettajaa ja 17 000 kävijää. Turbulentissakin toimintaympäristössä messut nähdään edelleen hyvänä alustana kohdata uusia sekä jo ennestään tuttuja asiakkaita.

Lue lisää

KUTSU: Kiertotalouden verkostotapaaminen 27.11.

CEHRI – Circular Economy in Hyvinkää Region -hanke kutsuu alueen kiertotalousyritykset yhteen keskustelemaan ja tutustumaan toisiinsa sekä vahvistamaan alueellista yhteistyötä.

Lue lisää

Uusi hanke vahvistaa kiertotalouden liiketoimintaa Hyvinkään seudulla

CEHRI – Circular Economy in Hyvinkää Region -hanke käynnistyi 1.7.2025.

Lue lisää

Asiakaslähtöisen kehittämisen opas

Uusi opas tukee pk-yrityksiä asiakaslähtöisessä kehittämisessä

Asiakaslähtöisen kehittämisen opas on nyt julkaistu – löydä uusia työkaluja ja vinkkejä liiketoimintasi kehittämiseen!

Lue lisää

Yrittäjien ääni ja kehittämisen konkretia kuuluivat NUOTTA-hankkeen tuloseminaarissa

Yrittäjät nostivat esiin, miten arvokasta hankkeessa saatu ulkopuolinen näkemys oli oman palvelukehityksen tukena.

Lue lisää

Robottiratkaisut ihmisen työparina

HELPPI-hankkeen keskiössä ovat erilaiset yhteistyörobotti- ja mobiilirobottiratkaisut ihmisen työparina ja työpäivän jatkajana

Lue lisää

KUTSU: Kilpailuetua kehittämisellä ja tuotteistuksella 14.5.2025

Tervetuloa NUOTTA – Asiakasymmärryksestä kohti palveluinnovaatioita ja uutta liiketoimintaa -hankkeen tulosseminaariin.

Lue lisää

KUTSU: Mobiilirobottipäivä Konecranesilla 16.5.2025

Tervetuloa osallistumaan mobiilirobottitapahtumaan Konecranesille Hyvinkäälle!

Lue lisää

Rosbackan tilan nykytila ja strategiatyöpaja: Suuntaviivoja tulevaisuuteen

Rosbacka Oy lähti mukaan asiakaslähtöisen liiketoiminnan ja palveluinnovaatioiden kehittämistä tukevaan NUOTTA-hankkeeseen saadakseen ulkopuolista näkemystä kasvutavoitteidensa toteuttamiseen.

Lue lisää

Oppeja NUOTTA-hankkeesta: Kolme tapaa parantaa asiakaskokemusta

Asiakaskokemus on yksi merkittävimmistä keinoista erottautua kilpailijoista ja yksi läpileikkaavimmista teemoista, joka vaikuttaa koko yrityksen toimintaan.

Lue lisää

Yleiskatsaus

Tämä verkkosivusto käyttää evästeitä, jotta voisimme tarjota kävijöille mahdollisimman hyvän käyttökokemuksen. Verkkoselaimeen tallentuvat evästeet tunnistavat palaavat kävijät ja heidän kielensä. Lisäksi evästeet antavat meille tärkeää tietoa mm. siitä, mitkä sivut kiinnostavat kävijöitä.

Välttämättömät evästeet

Välttämättömien evästeiden tulisi aina olla käytössä, jotta voimme tallentaa toiveesi kielestä ja evästeiden asetuksista.

Analytiikka ja markkinointi

Tämä sivusto käyttää Google Analyticsia kerätäkseen tietoa sivuston käytöstä, kuten kävijöiden määrästä ja suosituimmista sivuista. Pitämällä tämän evästeen käytössä autat meitä parantamaan sivustoa.