Terveisiä Teknologia 23 -tapahtumasta

Teknologia 23 -tapahtuman yleisöä

Teknologia 23 -tapahtuma Messukeskuksessa marraskuun alussa tarjosi taas huikean syväsukelluksen mm. automaatioon, tekoälyyn, robotiikkaan, puhtaaseen siirtymään ja vetytalouteen. Jos et tällä kertaa päässyt, merkkaa muistutus itsellesi ensi vuodelle. Tapahtuma tarjoaa todellisen pikakatsauksen viimeisimpiin innovaatioihin ja teknologian kehitykseen.

NUOTTA-tiimi tutkaili messuja tällä kertaa erityisesti asiakas- ja palvelukehityksen näkökulmasta. Näytteilleasettajien, yritysten ja tarjonnan paljoutta voidaan hyvinkin verrata mediaan ja markkinointiin. Jos potentiaalinen asiakas – messuilla tai mediassa – ei pikasilmäyksellä saa käsitystä, miten tuote eroaa kilpailijoista, mitä erityistä tuotteessa tai palvelussa on juuri minulle tai minkä ongelmani se ratkaisee, voi siinä hälyssä hyväkin tuote tai palvelu hukkua hälyyn.

Kannattaa pohtia, mitä arvoa tuotteesi tai palvelusi asiakkaalle tuottaa, ja erityisesti verrattuna kilpailijaan? Onko se hinta, muotoilu, laatu, käyttöikä, huoltovarmuus… sinä sen tiedät. Ja sitten: kommunikoi tämä asia selkeästi ja yksinkertaisesti. Ja toista kaikkialla. Simppeliä! TechVillan NUOTTA-tiimi auttaa, jos tarvitset apua työpajaan, sparraukseen tai asiakaskyselyyn.

TechVilla, NUOTTA-hanke
Anna-Mia Myllykangas
anna-mia.myllykangas@techvilla.fi

NUOTTA-EAKR-hanke tukee ja rohkaisee pk-yrityksiä toteuttamaan asiakaslähtöisiä palveluinnovaatioita, parantamaan asiakasymmärrystään, ja kehittämään palveluja paremmin vastaamaan asiakkaiden muuttuvia tarpeita ja odotuksia. Hanke jatkuu kesään 2025, vielä ehtii siis mukaan! Lue lisää: nuottahanke.fi