NUOTTA-hanke avasi Karotekille hyvän hetken selvittää, millaisia odotuksia ja toiveita asiakkailla nykyhetkessä on, ja kuinka niihin pystytään vastaamaan.
Tuusulalainen terästukku, Karotek Oy, on palvellut eri teollisuuden aloilla toimivia asiakkaitaan jo vuodesta 1982. Monet asiakkaista ovat pitkäaikaisia, mutta yritys on myös kasvattanut asiakaskuntaa ja kehittänyt toimintaansa matkan varrella. Toimintaympäristön muutoksista erityisesti digitalisaatio on muuttanut sekä Karotekin että asiakkaiden toimintaa.
NUOTTA-hankkeessa kartoitettiin teemahaastatteluin avainasiakkaiden kokemuksia ja odotuksia
NUOTTA-hanke avasi Karotekille hyvän hetken selvittää, millaisia odotuksia ja toiveita asiakkailla nykyhetkessä on, ja kuinka niihin pystytään vastaamaan.
Toteutimme teemahaastattelut seitsemälle Karotekin eri asiakassuhteiden vaiheessa olevalle yritykselle. Haastatteluissa selvitimme asiakkaiden kokemuksia ja mielikuvaa Karotekin palveluista ja palvelun sujuvuudesta ja ajatuksia digitalisaation mahdollisesti tuomasta lisäarvosta.
Lopputuloksena: Haastatteluista koostimme ja analysoimme Karotekille selkeän näkemyksen kokonaistilanteesta. Karotekin on helppo hyödyntää analyysia esimerkiksi vahvojen asiakassuhteiden eteen tehtävässä sisäisessä työssä, digitalisoinnin jatkosuunnittelussa sekä viestinnän työkaluna ja kommunikoitaessa yrityksen vahvuuksista.
”NUOTTA-hanke oli mielestäni hyvä ja hyödyllinen. Techvillan henkilökunta oli hyvin osaavaa ja he opastivat selkeästi projektin eri vaiheissa eteenpäin. Myös projektin alkuvaiheessa tarpeiden kartoitus sekä toimintamallin ehdotus oli mielestäni erinomaista. ” Ursula Ikonen, Karotek Oy toimitusjohtaja
NUOTTA-EAKR-hanke tukee ja rohkaisee pk-yrityksiä toteuttamaan asiakaslähtöisiä palveluinnovaatioita, parantamaan asiakasymmärrystään, ja kehittämään palveluja paremmin vastaamaan asiakkaiden muuttuvia tarpeita ja odotuksia. Hanke jatkuu kesään 2025, vielä ehtii siis mukaan! Lue lisää: nuottahanke.fi